Pages

Friday, May 28, 2010

Jumpa kami di Karnival Jom Heboh! 29 & 30 Mei @ Stadium Utama Kangar

Sempena Karnival Jom Heboh di Perlis pada 29 & 30 Mei ini, Hotlink menjemput kami untuk mengendalikan salah satu booth Hotlink mereka. Jom memeriahkan booth kami. Ada banyak aktiviti yang ada untuk anda semua sertai.
Kami juga akan membuat promosi Maxis Broadband, hari-hari terakhir sebelum tamat promosi meletup broadband. Anda boleh melayari internet dengan hanya RM18/sebulan*. Apa lagi yang anda dapat? Modem HSDPA percuma, rebet RM30* selama lima bulan. Promosi ini akan berakhir pada 31 Mei 2010. Jadi dapatkan broadband paling mampu dimiliki dengan kelajuan maksima!!!!! Jumpa kami di Jom Heboh! gerai Utara Hati Enterprise.
Selain daripada itu, ada sesi bertemu artis, porting, & juga jualan kad tambah nilai ekslusif Piala Dunia 2010..... anda boleh dapat poster 3d pemain bola sepak kegemaran anda. Poster ini jika anda beli dipasaran bernilai +/- RM20. Ada Cristiano Ronaldo, Kaka, Karem Benzema dan ramai lagi superstar bola sepak masa kini.
Apa yang perlu anda beli untuk memilikinya?
Belilah Hotlink Hot Ticket dengan tambah nilai RM8 & RM15. Untuk tambah nilai RM8 anda akan dapat 1 poskad 3D Piala Dunia sementara RM15, anda akan dapat poster 3D World Cup bersama jadual perlawanan.
Apa yang anda dapat bila beli Hotlink Hot Tickets?
RM8 - masa berbual selama 50 minit & 100 sms ke semua nombor, di semua rangkaian!!!!!!!!
RM15 - masa berbual selama 120 minit & 300 sms ke semua nombor, di semua rangkaian!!!!

WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW!


*RM18/sebulan adalah selepas rebet RM30

0 comments: